Saturday, February 4, 2012

Perpisahan ini.

Assalamualaikum guys..haa,baca tak tajuk entri tu?Macam jiwang2 sedih jew erk..erm,pasal sedih yup,pasal jiwang nope!!!HUp-HAP-HUP sedang cuba bernafas dgn betul ni sebab menaip sambil pekena mask muka,hehhe!Sebenarnya ini mengenai pelajar kelas eqa yew.Pada minggu lepas,hmm...5 orang pelajar iaitu cik fara,cik didi,mr.ayol,mr.piee and mr.memen telah pun pergi meninggalkan eqa dan kengkawan(jangan salah paham,diorang pergi asrama lha)...Sobs!

Dan pada minggu depan,urghh...isk3,cik wawa,cik era,cik nisa,cik malin,cik arina...dyorang pulak nak pergiii...T.T,but no biggie lha asal korang bahagia kat sana nanti.Sebagai classmate yang baik,eqa ucap gudluck dan semoga berjaya dalam hidup!

Okey..eqa rasa eqa kena pergi cuci muka ni dulu lha..guys eqa sayangs korang erat2!!!!!

1 comment:

ili said...

bye bye korang!
T_T T_T T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...