Saturday, January 28, 2012

Unforgettable memory!!!

Assalamualaikum,wazzup2???Eqa is in the house..hahha eqa ni tetiba nak menyanyi RAP lak yew??...Semalam eqa kemas bilik eqa yang berterabur giller macam yongkang pechah.Time kemas2 tu eqa pun jumpa pelbagai barang yang boleh menimbulkan sesuatu yang dah lama tersimpan dalam peti besi minda yang telah berkarat ni.Apa?Ianya ialah kenangan.Salah satunya:

-Lukisan bunga cik zira.Walaupun eqa asyik nak ketawa tengok lukisan orang 'tgn seni' macam yang si cik zira ni lukis(masa tu fom 1),tapi tak sangka pulak eqa masih simpan!

-surat(bukan surat cinta taw!!)tapi sebaliknyer surat yang eqa dan cik wana dalam gambar di bawah ni saling bebalas biller bosan time ceramah or assembly(perkara biasa lha tu daripd kumpul taik mata!)

-Dan gambar artis lama yang eqa minat macam ex-suju,hankyung a.k.a hangeng...Grr,biller da lama tak tengok muka sweetheart eqa ni rindunyer menjadi2 lha pulak.Nasib baik ade SY,hahha!!!!!!

Okey,sementelah melayan perasaan seketika,my room pon kemas-sekemas2nyer.Thats all for today,see ya!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...