Saturday, January 21, 2012

Somethin weird...

Assalamualaikum,sselamat malam dunia.fuihh..penat jugak menaip ni yer!Erm,hari ni isu eqa nak bincangkan agak sensitif sikit kot.entahlha.Pape pon,jom kita mula.

Allah kurniakan setiap manusia dengan rasa.Allah kurniakan manusia dengan perasaan.Dan begitu jugalah...Allah kurniakan kita manusia dengan cinta.Tapi cinta itu allah terhadkan sesama kta,..kerana cinta itu sepenuhnya milik Allah S.A.W....sesetengah orang fikir,apabila putus cinta segalanya berakhir.mereka ini akan lepaskan kehidupan yang indah dan hidup dalam penyesalan.

Banyak kengkawan eqa yang suka meng-uar2 kan atau pun share status bila masa dia orang dah clash dengan kapel dia orang.Hye,korang fikir lha tu tak bawa sebarng faedah apa pun.Korang terpekik terlolong macam mana pun,boy korang tu belum tentu lagi jodoh korang dunia akhirat.

Ada isteri yang mencari keburukan suami untuk diceritakan kepada orang lain...segalanya berlaku apabila cinta pada allah dilupakan.eqa selalu menangis sebab ada perasaan sedih..dan ketawa sebab ada perasaan gembira.mum eqa selalu kasi majalah solusi suruh eqa baca,well..banyak pengajarannya yang kita dapat apabila tuhan tarik rasa cinta itu sekelip mata...ia semakin mendekatkan kita kepada Allah.

oleh itu,korang...jangan lha cepat bersedih dan berputus asa.cinta pada manusia umpama angin yang datang dan pergi tetapi cinta kepada Allah kekal selamanya.eqa bercerita berdasarkan pengalaman hidup dan ragam manusia di sekeliling eqa.bukan madah tiba2 nak jiwang2 pulak yew(sambil mengesat air mata,eceh..tipu jew).

So anywhy...my beloved friends..cheer up!hadapi kekecewaan itu dengan tabah!Pape pon eqa tetap dengan my l0vy dovy capital SY(and husben eqa namanye Kim bum,jgn curik tau!)hahha...see you next time!

2 comments:

farra ezaty said...

ptot ditulis kt dlm fb kasi dak2 ni pham skit!!sakit mata bce status dyowg..

afiqah said...

bet0l tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...